Om sanningen ska fram...

... så var det inte bara Meja som fick en present efter vår långa vistelse i bilhallen i måndags. På Åhléns hittade jag inte bara Pippi-kläder. Jag slog även till på pallen jag skrev om här och nu hittade jag även en bild på hemsidan. Ett riktigt fint budgettips om du frågar mig! Just nu har jag starka funderingar på om jag inte borde köpa mig en till. Eller så kan jag önska mig en i födelsedagspresent. Jag fyller ju år snart! (27:e september) ;-)

Produktbild från Åhléns


Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag behöver också fler födelsedagar på året! (bli äldre behöver jag inte dock... :-) :-)

2012-03-22 @ 08:36:55
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0