Dagens inspiration!

Otroligt fin bild och matplats från Madam Stoltz senaste höstkatalog som innehåller mycket tittgodis och inspiration. Denna bild sätter tonen för hur jag vill ha det när vi renoverar och öppnar upp mellan kök och vardagsrum (vilket årtionde som helst)!

Ikväll är jag själv med barnen. Hjärtat är på SPA med jobbet. Han lätt nöjd, glad, avslappnad och inspirerad när jag pratade med honom tidigare ikväll. Då hade de haft några föreläsningar på temat kost och motion, tränat styrketräning, bubblat och bastat i flera omgångar och kört ett pass typ chi gong. Det är ju inte utan att man blir lite avundsjuk. Känns som två dagar på SPA skulle göra underverk med min kropp och mitt psyke just nu. Flera veckor med mycket kvällsarbete, mörkare kvällar, för lite sömn och motion börjar sätta sina spår. Men jag ska inte klaga. Jag fick ju mitt i måndags. Så nu jag slutar tycka synd om mig själv och beger mig istället ut på min dagliga bloggrunda. Det brukar allt fylla på energidepåerna att se resultatet av allt arbete som mina bloggkollegor lägger ner på text och bild. En aldrig sinande källa till inspiration. Tack för allt ni ger! Och tack till dig som läser här. Det betyder mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0