Vinterfavoriter hos Åhléns

Med anledning av gårdagens inlägg om Åhléns Stilverkstad sprang jag på några nya favoriter från Åhléns vintersortiment, vilket föranledde ett nytt önskekollage. Jag gjorde ju ett höstkollage för några månader sedan. I efterhand ser jag att några produkter är återkommande, men det är ju bara ett tecken på att de är just favoriter. Jag gillar Åhléns sortiment. De har ofta fina och prisvärda inredningsdetaljer som hindrar en från att bli ruinerad om man vill förnya hemmet med några enkla medel efter säsong. Brukar du handla inredning på Åhléns?
PS! Kollaget är gjort med hjälp av webbverktyget Polyvore (polyvore.com). Det är ett jätteenkelt verktyg om du vill göra fina produkt-/bildkollage. Ett tips är att använda produktbilder med vit bakgrund. Då blir det snyggare om du vill bygga lager-på-lager effekter (vilket jag inte gjort särskilt mycket i detta kollage).

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch nu får jag lite ångest när jag läser att ni fortfarande är kvar i Thailand, jag kom hem i lördags och gillar fortfarande inte riktigt läget... :) Njut ordentligt, snart är ni hemma i kalla Sverige igen!



Passar samtidigt på att fråga hur du gör för att lägga in "egna" bilder i Polyvore, jag har försökt innan men lyckas bara göra kollage av de som redan finns i programmet...

2011-01-11 @ 18:59:33
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0