Stilverkstan

Vi har haft en tråkdag här idag. Moln, moln och regn hela eftermiddagen så vi har inte gjort något vettigt. Istället har vi spelat yatzy och kort, busat i sängarna, bloggat och slösurfat mest hela dagen. På Åhléns hemsida hittade jag till Stilverkstan där man med enkla medel kunde sätta ihop ett eget inredningskollage med hjälp av några inspirationsbilder och Åhléns heminredningssortiment. Ovan ser ni min moodboard med inspiration från den blågråbruna färgskalan och underbara Gotland. Det var riktigt kul faktiskt. Kanske är det en lagom aktivitet att ägna sig åt på nyårsdagen ;-). Om du tar dig an utmaningen får du gärna maila en länk till mig på mina.gladjeamnen(snabela)gmail.com så kan jag publicera din moodboard här på bloggen. Det vore kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0