Fish SPA

Igår testade vi äntligen på Fish SPA. Vi var på gång redan våra första veckor här på Koh Lanta när Fredrik och Anna-Carin var här men då hade ingen öppnat för säsongen. Men sedan den 15:e november har de bl a haft ett några hundra meter från vår lägenhet.
Så här ser det ut. På mina fötter och smalben finns det tydligen mycket gott att mumsa i sig tycker de här små rackarna. Hur var det då? Först fick man hjälp att tvätta sig noga innan man fick stoppa ner fötterna i karet. Sedan...
... kittlade det något kolossalt den första minuten. Som vi skrattade... Jag tänkte först att jag inte skulle stå ut mer än någon minut och vi skulle sitta 15 minuter. Men hur det nu var så vande man sig.
Här ser man att massor av fiskar är på väg till Melkers fötter när han precis stoppat i dem.
Så här ser det ut uppifrån. Tiden gick fort och efteråt kändes det faktiskt riktigt skönt. Tobbe konstaterade att fiskarna även ätit upp hans hår på benen. Tur att han inte har så kraftig och synlig hårväxt, då hade det sett kul ut med håriga ben ner till vaden och sedan slätrakat :-)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det där skulle jag ju viljat prova! Nåja nästa gång så.... Ha det.

2010-12-21 @ 19:40:15
Postat av: Ulrika

Hahaha, det kanske var lika bra att de inte hade öppet när vi var nere, men jag hade gärnat provat på det....Passa på och njut nu sista veckorna för här hemma är det kallt!!!! Alice pratar om er nästan varje dag och är så avis över att ni FORTFARANDE inte har kommit hem!! Kram och god jul på er allihopa!

2010-12-22 @ 12:33:15
Postat av: Vicky

Vilket sammanträffande! Jag har nämligen haft mina fötter i exakt det där akvariet ;D

2010-12-25 @ 01:11:09
URL: http://vickysresedagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0