Besök på busfabriken

image442
I måndags hade dagis stängt p g a studiedag. Det var min tur att vara hemma så jag tog Melker och våra gulliga grannbarn W och E med mig till Linköping och Busfabriken. Min bror, som är pappaledig med Noah, kom och gjorde oss sällskap. De fyra killarna busade non-stop i tre timmar och käkade pannkakor, sylt och grädde respektive barnmat. Melker ägnade mycket tid åt att mysa med Noah och det är roligt att se hur mycket de båda kusinerna tycker om varandra. Vi avslutade vår Linköpingsvistelse hemma hos Daniel som bjöd på glass medan Noah tog sin eftermiddagslur. Tack för en mysig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Broder D.

Tack själva! Kul att ni tittade förbi.
Fina bilder. Kramar från Linköping.

2008-05-07 @ 22:20:56
Postat av: Nilla

Kul! Mina barn hade hur kul som helst när vi var där!
Vi var i Halmstad. (Se inlägg 31 juli 2006)

2008-05-08 @ 18:51:50
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0