Besök på landet

Under onsdagen och torsdagen fick Melker och jag sällskap av släkt och goda vänner. På onsdagen kom våra goda vänner från Trosa på besök. Vädret var ljuvligt och vi spenderade stora delar av dagen nere vid sjön med att fiska, bada och fika, bara för att springa hem emellanåt  för att äta grillade hamburgare till lunch och kyckling med potatissallad till middag. Barnen tittade också till Johans nya kaniner, matade gässen, hönorna och tuppen och stirrade storögt på den stora tjuren Wille.

På torsdagen kom två av mina kusiner med sina barn på besök. Marie har Kevin och Tindra, 6 respektive 4 år och Sandra har ganska nyligen hämtat hem lilla Mio, 1 år, från Thailand. Även här gick sysslingarna igenom hela den ovanstående repertoaren med Melker i spetsen. Vi hade två mysiga dagar på landet innan Tobbe kom och hämtade hem oss på torsdagkvällen. Det blev också en hel del fotograferande och nästkommande två inlägg tänkte jag ägna åt några av dessa bilder, men det får nog dröja till morgondagen, då jag även tänte tala om var vi befinner oss just nu... so stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0