Planetpolarna

image421
Idag sprang jag in på Åhléns City en sväng efter jobbet för att bl a köpa dragkedjor till mitt kommande syprojekt. Det var länge sedan jag var där och på heminredningsavdelningen fanns det en hel del ögongodis i fina våriga pasteller. Men några saker stack ut lite extra i mängden och nu måste jag bara slå ett slag för Åhléns nya barnserie Planetpolare med illustrationer av Camilla Fuchs. Illustrationerna finns på en mängd produkter allt i från tapeter, tyger, förvaringsboxar, t-shirts, kuddar och gosedjur. Vilka bedårande filurer! Dagens absoluta favorit!

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är Panetpolarna coola!??! =) Min gosse fick en stor Planetpolare "Tille". Han tyckte den var tuff. =)
Boxarna är söta också. Det finns så mycket fint. Jag gillar Åhléns.

Ha det så bra! Kram

2008-04-21 @ 22:32:39
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0