It's Friday!

Festlig pompom-girlang från Etsy

Nu tar jag snart helg. Packar bilen full för att åka till svärföräldrarna ikväll och i morgonon spana in min svägerskas nya lägenhet, hälsa på barnens kusin som är hemma i två veckor från Afganistan, lämnar barnen hos godaste vänner för att åka till andra godaste vänner för en fördrink för att sedan, med glitter på ögonlocken och glans på läpparna, åka till en annan godaste väns 40-årsskiva. På söndag åker vi och hämtar barnen, åker hem till Trosa igen och sover eftermiddag med Meja och kör hämtmat på kvällen. Så ser planerna ut för min helg ut. Hoppas din kommer bli lika kul som min! Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en utmärkt plan för helgen!

Jag är på jakt efter nya bestick ... men det finns ju för många att välja på ;) Har du några bra förslag? :)

2012-02-05 @ 10:03:57
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0