Jaha...

... då var man 38 år då. Hela dagen har det strömmat in varma och hjärtliga gratulationer från nära, kära och bekanta (mycket tack vare Facebook). Det känns fint att vara omgiven av så många människor som tar sig tid att skicka en lite hälsning till någon som fyller 38! Mycket fint faktiskt! Jag känner mig alldeles varm inombords. Tack alla! 

Dagen har varit fylld av jobb, jobb, jobb och Melkers innebandyträning inkl föräldramöte så så mycket firande har det inte blivit. Men jag passade på att bjuda finaste kollegorna på tårta på avdelningsmötet i eftermiddag och under kvällens anbudsarbete har jag mumsat godis så lite extra har det minsann blivit. Jag har dessutom passat på att gosa lite med mitt hjärta som kommit hem efter några dagars konferens med jobbet. Och så har jag förstås klämt in några minuter med min nya leksak. Tänk vad glad man kan bli över ännu en teknisk pryl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0