Tema: Arbetslampor

Idag blir det tema belysning på bloggen. Närmare bestämt arbetslampor. Jag har surfat runt lite och plockat ut nio favoriter i olika prisklasser.

1. Bestlite1 från Urban Living 4 895 kr
2. Discover från Ilva 999 kr
3. Duroc från Ilva 899 kr
4. Newport från EM 1 295 kr
5. Portland från EM 999 kr
6. Odessa från Mio 950 kr
7. PJ 70 från Urban Living 3 590 kr
8. Aröd från Ikea 449 kr
9. Jilde Signal från Urban Living 2 725 kr

Om jag måste välja ut två lampor så väljer jag favoriten sedan länge Bestlite1 och Aröd från IKEA - den dyraste och den billigaste lampan. Det känns som om den förstnämnda kommer stå kvar på önskelistan ett tag till men den andra är ju mer görlig. Vilken är din favorit? Bland de ovan? I övrigt?

Kommentarer
Postat av: Nilla

Nr 1 är nummer ett! Jag gillar även nr 9! Men nr 8 är riktigt fin den också, så den får det bli.

2011-10-26 @ 20:12:00
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0