Trästjärna x2

Bild Tine K Home

Via bloggen skickar jag ibland stick- och virkuppdrag till min mamma som är jätteduktig på alla sorters handarbeten! Jag känner att det blivt en viss obalans i arbetsbördan inom familjen så nu kommer ett par uppmaningar till pappa som ska få chansen att visa vad han går för (förutom att han alltid ställer upp som världens bästa barnvakt när det titt som tätt kör ihop sig med jobb för Tobbe och mig). Jag gick igång på stjärnorna som syntes på några av bilderna i detta inlägg så nu önskar mig två trästjärnor till advent! En likt den ovan - stor, rejäl och lite slitet ruffig. Pappa, har du några gamla väder- och vindpinade reglar ligger någonstans?

Och så önskar jag mig en enklare variant likt den nedan som fina och duktiga Kjersti gjort (har ni inte upptäckt Kjerstis blogg ännu, bege er genast dit för finfin inspiration och vackra bilder). Förresten önskar jag mig också några fler av de fina fasettlyktorna från Tine K som syns på bilden ovan. Finns bl a att köpa hos Perlan Living, Black Baloon, Stil, inredning och Design och hos Kanel i Nyköping. Några små i klarglas, grått och phantom skulle bli en fin kombo.
Bild lånad från Kjerstis lykke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0