Lovely!

via kneazle

Ännu en arbetsvecka till enda. Det är galet vad fort veckorna går. Det är fredag och måndag hela tiden. Jag gillar det och ser det som ett trivseltecken men jag får samtidigt lite ångest, över att jag kommer vakna upp en morgon och Meja går i fjärde klass och Melker andra ring. Det känns som det skulle kunna hända faktiskt. Men nu slutar vi oroa oss över det och lever i stunden. Ikväll blir det hämtmat och fredagsmys och uppladdning inför morgondagens innebandyturnering. På söndag ska Meja och jag åka med Fia och Julia på årets första julmarknad. Tjejmys i kvadrat vid Taxinge slott. Happy weekend everyone!

Kommentarer
Postat av: Anneli Schnell

Trevlig helg:)

Kram

2011-11-11 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0