Glöggmys!

Nu är vi inne i november och då får man enligt min egen kalender börja tänka på julen. Eftersom vi var i Thailand från mitten av oktober till mitten av januari i fjol och inte firade jul alls så har vi för avsikt att julfrossa värre än vanligt, vilket inte vill säga lite i detta fall. Jag älskar allt med denna högtid! Ikväll inledde vi officiellt julförberedelserna med lite glögg, pepparkakor och ädelost. Mums. Men i ärlighetens namn har jag frossat i vackra julbilder från min inspriatonsmapp i några dagar. Inom kort ska jag börja skriva listor och från och med nu kommer det trilla in julinspiration till er på bloggen också. Hoppas ni ser fram emot det lika mycket som jag. Jul 2011 är inledd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0