Dagens inspiration

Idag tänkte jag bjuda på fina inspriationsbilder från Oi Soi Oi. Danskt företag förstås, vad annars. Love, love, love these pictures! Gråblått, brunt, natur, betong, grått och rost. Fint som tusan.
¨
Fina stjärnor och hjärtan av naturmaterial.
Den där blågrå färgen som jag bara älskar denna höst (och för all framtid känns det som just nu) och den där översta kudden i den högra bilden som gärna får ta plats i min soffa asap!
Lärk kom stort i blogg-Sverige förra året den här tiden - säkerligen med inspiration från våra danska grannar. Utmaningen denna månad är att hitta lärkträd i Trosa med omnejd. Någon som kan peka mig i rätt riktning eller får jag prata snällt med min lokala blomsterhandlare?

Kommentarer
Postat av: A-C

Lite långt till Sjöskogen, men där har vi fullt av dessa härliga träd:)

2011-11-08 @ 23:09:17
Postat av: Ulrika

Om du åker djungelrutten mot Nyköping så finns det åtminstone ett, försökte få Jocke att ta med stege och såg på väg till jobbet, men han totalvägrade, haha. Lycka till på jakten!/Kram Ulrika

2011-11-11 @ 08:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0