Tittut!

Förra fredagen, under inflytande av några glas vitt vin råkade jag lova en av mina trognaste bloggläsare att ta upp bloggen igen. Och eftersom jag alltid försöker hålla vad jag lovar så är det bara att ta tjuren vid hornen och sätta fingrarna på tangentbordet igen. Nästan två månaders uppehåll har det blivit. Jag hade inte räknat med en sådan lång frånvaro men sjukdommarna har fortsatt att avlösa varandra och vi är fortfarande inte helt friska. Bedrövligt tråkigt men nu tänker jag inte ägna ett enda ord till om vårt hälsotillstånd utan nu är det fokus på roliga saker så som familjeliv, vänner, resor och inredning. Ni vet, det gamla vanliga här på bloggen. Så, vad säger ni? Är ni sugna på att se lite bilder från Malta?

Kommentarer
Postat av: marita

Ja absolut!! Har saknat att ha koll på vad som händer i era liv!! hoppas allt bra, ses snart?? Kram

2011-05-17 @ 22:36:13
Postat av: Scandinavian Preppy

Ja! Tänkte på dig igår och la in en liten påminnelse bland allt annat att jag skulle maila dig för att se hur du/ni har det! :)



Malta-tips hitåt! Vi ska dit i sommar!



Kram

2011-05-17 @ 22:54:57
URL: http://www.scandinavianpreppy.se
Postat av: Anna

Härligt Bodil, Äntligen ;) Tack för senast! Vilka fina Malta bilder, hörde att ni haft toppen!! Kramar anna

2011-05-18 @ 06:49:38
Postat av: Kajsa

HÄRLIGT! Bästaste Bodil is back :-) kram kajsa

2011-05-19 @ 16:52:06
Postat av: Anonym

HÄRLIGT! Bästaste Bodil is back :-) kram kajsa

2011-05-19 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0