Kort semesterrapport och IKEA-katalogen 2012

Hur det än är så fortsätter livet sin gilla gång. Vi befinner oss för tillfället i Skåne i några dagar. Vädret speglar händelserna i Oslo och Utøya med blåst och gråa regntunga moln. Vi gör det bästa av situationen och varvar barnvänliga aktiviteter och restauranger med besök på vackra och inspirerande ställen som t ex Kafferosteriet i Löderup och Buhres Fisk i Kivik. Alla måste få sitt på semestern! Det är devisen i vår familj. Sen ska jag väl villigt erkänna att min lista alltid är längst och att familjen släpas med in i en och annan inredningsbutik och till massor av mysiga caféer. Det sistnämnda har de väl egentligen ingenting emot med inredningen hamnar inte på topp 100 av intressen hos vår tonårstrotsiga 9-åring.

Appropå inredning så kan man nu bläddra i den amerikanska online-versionen av IKEA-katalogen 2012. Jag har inte hunnit kolla än men ettan ser lovande ut tycker jag och de första recensionerna jag har läst är positiva i sina omdömen. Vad tycker du? Vilka är dina favoriter bland årets nyheter?

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

kram

2011-07-25 @ 12:25:32
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0