Ja tack!

Här flyttar jag gärna in på en gång. Huset ligger i Danmark. Förstås. Fotat har Jacob Termansen gjort för Bo Bedre.
Oj, oj, oj så fint. Härliga ljusinsläpp och med det läget behöver man ju knappast vara rädd för insyn. Älskar hur man har lagt plattorna med mellanrum för gräs på marken. 
Vilken dröm!
Ljusa trägolv och vita väggar och tak. Vita möbler och så några detaljer som sticker ut. Här är det zebraskinnet och turkosa böcker i bokhyllan. 
Färgskalan som jag bara älskar, grått, grönt och brunt, beigt. Betong, korg, trä och klorofyll i form av olivträd.
Hela huset är fullt av Bestlite-lampor och andra designklassiker. Här skulle jag vilja ligga och läsa när höststormen river utanför huset.
Lite för maskulint inrett kontor/arbetsrum för min smak men ändå fint.

Kommentarer
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 08:43:08
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

Är dålig på att kommentera så ville mest bara göra ett avtryck att jag läser din blogg :)

2011-08-02 @ 08:43:09
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0