Rapport från sjukstugan

Det blev ett oplanerat bloggavbrott p g a bristande energi. Vi är fortfarande sjuka. Melker och Torbjörn går till skola/jobb med sina småförkylningar. Själv har jag lite feber, snuva, halsont och hosta. Jag har varit till läkaren med Meja och till barnkliniken i Nyköping för provtagning. Vi håller tummarna för en envis vanlig diarré men befarar Salmonella eller Hepatit A. Om en vecka får vi svaret. Stackars lilla Smulan. Ovanpå diarrén har hon fått min feber, hosta och snuva. Resultatet är en liten tös som, när hon inte blir buren, går 30 cm bakom mig som en skugga och sträcker upp armarna för att hon vill bli buren och är ledsen. Påfrestande, minst sagt. Jag är låst till hemmet och fast listan är lång på saker att göra så blir det ingenting gjort här hemma. Giv mig styrka! Nu!

Ledsen för klagovisan. Behöver bara beklaga mig lite.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kämpa på Budda!!!Hoppas att det vänder snart. Kram på er från Pernilla

2011-01-19 @ 12:03:49
Postat av: Linas inredning

Stackars liten, hoppas hon kryar på sig snart!

2011-01-19 @ 12:41:06
URL: http://linasinredning.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh stackars liten och stackars mamma! Här kommer massa kramar och värme från mig :-)

/kajsa

2011-01-19 @ 12:42:32
Postat av: A-C

Hur kan en sådan liten pralin vara såå jobbig:)!! Många krya på Er kramar från fam. Gabrielsson, hoppas Ni piggar på Er så att vi kan ses på fredag hos Karlsson's /A-C

2011-01-19 @ 21:23:09
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-20 @ 12:49:27
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Eva..R.

Usch det låter jobbigt!!! Hoppas att ni snart är friska igen... Många krya på er kramisar från oss <3

2011-01-24 @ 20:04:30
Postat av: AnnaKarin

Krya på er. Hoppas ni har det bra i övrigt och att vi ses så småningom. vi har landat hemma och är i gång som vanligt. Kram från oss alla.

2011-01-26 @ 00:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0