Hopp om livet

Mina favoritblommor (jämte tulpaner) just nu: Anemoner

Tjoff, och så hade det gått drygt en vecka utan minsta lilla aktivitet här. Nåväl, ni har inte missat så mycket. Vi har varit fortsatt hängiga och har kört i skytteltrafik mellan BVC i Trosa, Apoteket och Barnkliniken i Nyköping. Utredningen om Mejas hälsa fortsätter. Just nu äter hon bara laktosfri kost och vi väntar in provsvar om gluten samt ägg- och maskprov. Men som tur är börjar vi nu äntligen ana ljuset i tunneln. Både Meja och jag mår mycket bättre och energin och inspirationen börjar återvända så smått. Härligt

En mycket rolig sak har dock hänt som jag tänkte ägna ett antal inlägg åt i det närmaste. I söndags var jag och min goda vän på Formex för att spana in alla nyheter som väntas nål butikerna i sommar/höst. Det kommer bli en bildkavalkad på härliga inredningsprylar för alla stilar och smaker och så förstås en summering av mässan ur mitt perspektiv. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0