Lady Sensitive

Det lutar mot att kontoret/gästrummet och hallen blir nästa projekt här hemma. Således letar jag lite inspiration till kontoret. En gång i tiden gjorde jag ett inspirationskollage som jag publicerade här på bloggen. Jag gillar det fortfarande men jag är sugen på en dovare färgskala i grått och gråblått i kombination med vitt och drivved. Jag har blivit lite nyfiken på den nya färgskalan från Lady Sensitive som visas som reklam just nu. Jag älskar inspirationsbilderna i broschyren. Här är ett urval:
De här två bilderna visar färgerna jag är ute efter.
Här kom det med lite drivved också. Fikon är vansinnigt vackra i sin lilagröna färgskala. Kanske något att ta upp i detaljer i rummet.
Härliga namn på kulörerna: Muskotnöt, Sjöglimt och Vårluft.

Update: På dagens bloggrunda surfade jag förstås in till Anna-Malin vars blogg har blivit en av mina absoluta favoritbloggar på kort tid. Hon håller på och renoverar sin sons rum och har valt att jobba med Neutral och Lammull från Lady Sensitive. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Ja bilderna är ju helt fantastiska! Jag funderar också på om vi ska välja Lady sensitive till vårat hus...

2011-02-18 @ 14:40:26
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com
Postat av: Sara

Och här kommer mitt tips på världskarta...



http://www.stilcompaniet.se/vaggord-dekor/symboler/vardskarta.html



Sara

2011-02-18 @ 22:11:03
Postat av: Anonym

Många fantastiska bilder att stoppa i inspirationsmappen:) Precis min stil!



Tack för din fina hälsning hos mig.



Kram

2011-02-23 @ 06:22:49
Postat av: Cecilia

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2012-03-19 @ 01:03:15
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0