House Doctor

Den roligaste montern att botanisera i var helt klart House Doctor. Fast grejerna är massproducerade känns varje produkt unik och personlig. Det gillar jag. Och så gillar jag den lite bohema och industriella stilen mycket.
Synd att man inte har någon bra plats för den fina rullvagnen.
Vilken fin idé om man nu samlar på vackra band upprullade på gamla fina rullar.
Småförvaring i form av burkar och askar kan man aldrig få för mycket av.
Om man gillar den lite ruffa stilen kan man bygga ett bord av lastpallar. Här har man lagt en betongskiva på toppen som blev pricken över i:et.
För ett par år sedan var det ugglor, förra året var det allehanda fåglar. I år tycks det vara fjärilarna som vill flytta in i våra hem. Fina förvaringsburkar.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den där mässan önskar jag att jag varit på. Så fina fjärilsburkar.



Jag har en fråga till dig, kan du inte maila mig ([email protected]), hittar inte din mailadress? Tack :)

2011-02-03 @ 13:07:57
URL: http://mininspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0