Bra dag

Idag har jag haft en toppendag. Lugn och harmonisk morgon med glada och mysiga barn. Fullt ös och flyt på arbetet som kulminerade med finaste berömmet från min chef i ett mail sent ikväll. Tack Hans! Och så strax efter läste jag beskedet att jag haft tur som en tokig och vunnit Elins tävling om två Kloss 10 från Röshult, något som stått på min önskelista ända sedan jag skrev det här inlägget.
Bild från Röshult
Tur hade jag också för några veckor sedan när jag via en annan blogg hittade till Elins fina blogg Grafitgrå. Och ni som känner mig förstår ju varför jag fastnade där: galet fina bilder, inredning helt i min stil, ett hus att dö för och massor av kreativa lösningar och pyssel. Har ni inte besökt bloggen förut så gör det. Den är jättefin! Tack Elin!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh Lycka! Tack också för finfint tips på schysst blogg! Det läget på det huset är inte fy skam :-) Kram på dig!

2011-08-31 @ 12:46:11
Postat av: Sara

Åh grattis! Jag har kikat på dem på A6 i Jönköping, en butik som heter Årstid tror jag, men var för snål. Fin blogg, den lägger jag till bland mina favoriter. Ha det gott!

2011-08-31 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0