Cotton & Concrete

Vi har ju kontor vid Globen och idag besökte jag Globen Shopping för första gången sedan jag gick på föräldraledighet för drygt nio månader sedan. Jag blev positivt överraskad när jag sprang på den lilla fina inredningsbutiken Cotton & Concrete som säljer produkter från bl a Ib Laursen, Lisbeth Dahl, Day Home, Maileg mm. I butiken finns inte bara inredning utan även smycken och vackra tunikor och blusar. Jag har verkligen saknat en riktig inredningsbutik jämte Hemtex i närheten av jobbet. Det är alltid bra att ha en sådan i närheten om man ska köpa presenter till goda vänner eller till sig själv. Här är några bilder från butiken:


Mitt första inköp i butiken blev fyra knoppar från Ib Laursen till två Linnarp-skåp (Än så länge äger vi ju bara ett men vi jagar vidare på Blocket).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0