Fin liten lya

Ibland ser jag fram emot när jag får hjälpa Melker och Meja inreda sina första lägenheter. Om jag nu får det förtroendet. De tycker väl antagligen att det ska bli så skönt att flytta hemifrån så de inte vill se mig på ett halvår, men kanske kan jag locka med mina pengar i varje fall och få lite inflytande. Nåväl, till Meja skulle jag gärna hjälpa henne att inreda likt denna söta etta som just nu är till salu i Göteborg via Stadshem. Jag älskar den lila mattan och det svarta skrivbordet och s å ljuset förstås. Vansinnigt vackert!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tycker att det var hur snyggt som helst!

Men jag misstänker att våra barn kommer att vilja ha något helt annat än det vi gillar ;-)

2010-10-09 @ 09:39:13
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0