Mera Smula

Fler bilder på Smulan. Idag kan jag meddela intresserade att Meja började gå igen. Efter två och en halv veckas uppehåll var det dags igen ikväll efter duschen. Men det fanns ett krav förknippat med prestationen och det var att alla vi tre i publiken var tvungna att klappa händerna. När vi gjort det tog hon några stapplande steg till. Sådär höll vi på i 20 minuter. Det ska bli mycket intressant att se om hon kommer att fortsätta gå imorgon eller om det nu kommer bli ytterligare en paus. Om den lilla damen går imorgon också lovar jag att jag ska göra ett nytt försök att dokumentera händelsen och lägga ut här.

Kommentarer
Postat av: A-C

Pussa på henne, och applodera från mig med, det kanske hjälper.



Kramar

2010-11-16 @ 21:31:05
Postat av: Corneliusveronica

This site is professional and to the point.

2012-06-18 @ 13:53:28
URL: http://corneliusveronica.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0