Stitch


Bilder från LampGustaf. Eget collage.


Jag älskar idéen som är smått genialisk. Jag talar förstås om nya Stitch från LampGustaf. Genom att brodera sitt eget mönster skapar ägaren en unik och personlig lampa. Tröttnar man på mönstret är det bara att sprätta upp och börja om. På siten kommer man lägga ut exempel på mönster och möjliggöra uppladdning av egna bilder som inspiration för andra. Stitch kommer att finnas som tre olika pendlar och lanseras i maj. Denna åker helt klart upp på min önskelista.  


Kommentarer
Postat av: Anne, anness design

Hej hej :) nä, jag kan inte teckenspråk. Men blev intresserad när jag fick veta att bebisar har lättare att försöka förmedla sin vilja genom teckenspråk. Ville testa för skoj skull för att se om hon skulle förstå några tecken. Ja, lampa gick ju bra i alla fall. Det är otroligt sött att se när hon tittar upp mot lampan och tecknar. Hon vet precis vad det är.

2010-03-16 @ 23:29:59
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Annika

Kul att läsa om dig i tidningen.

Ha det gott Annika

2010-03-17 @ 06:27:53
URL: http://www.timlesshome.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej, vilken överraskning att läsa i tidningen idag om dig och bloggen. Fint reportage. Heja Bodil!

2010-03-17 @ 07:29:49
Postat av: M

Hej! Läste om dig i Sn och var såklart tvungen att kika in här. Ska kika vidare till Nunc efter tipset från dig - såg ju ut att ha ursnygga grejer!



Ha en bra dag!



Hälsningar M

2010-03-17 @ 09:30:12
URL: http://hwitavillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0