Se vardagen: 14 januari

Idag när jag hämtade Melker i skolan ville han ta med en kompis hem. Men idag var det en sådan dag så jag bara inte orkade ha ansvaret för ytterligare ett barn även om de börjar bli så stora så att de sköter sig mycket själva. För att blidka en sur sjuåring fick jag istället anstränga mig lite extra. När vi lekt med lego och bilar och byggt med magneterna så drog vi igång den mycket uppskattade julklappen från morfar och mormor - den nya discolampan. På en kvart drog vi igenom alla tre skivorna, som vardera innehåller 23-24 låtar, och som ingår i Absolute Kids Greatest Hits. Ni kan ju själva räkna ut hur många takter av varje låt vi hann lyssna på, men dansade gjorde vi så det stod härliga till. Han har några riktigt roliga moves så man bara viker sig av skratt. Och självförtroende är det absolut inget fel på. Han är "typ lika bra som Michael Jackson var på att dansa".

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah ja det låter som Viktor det , hans stora idol är ju just nu michael jackson och han tränar sina moves här mest hela dagarna =)



kul med en disco lampa det skulle vi med vilja ha

kram på er

2010-01-16 @ 14:16:20
URL: http://moavp.wordpress.com
Postat av: Therese Turesson

Haha, ja det är väl klart att man har stort självförtroende om man dansar lika bra som kungen av pop! ;)

2010-01-17 @ 22:28:42
URL: http://thereseturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0