Fotograf Diana Westöö

Jag har nämt hennes namn i bloggen både en, två och tre gånger. Och nu blir det en fjärde. Diana, som inte bara är en god nyvunnen vän utan också en grym fotograf, satsar nu helhjärtat på fotograferingen och ett nytt yrke. I sitt arbete att bygga upp sin portfolio behövde Diana ta lite gravidbilder varpå jag i början av november fick frågan om jag hade lust att ställa upp. Det var förstås ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till (hur läskigt det än var att stå framför kameran). Här ser ni ett par av alla de fantastiska bilderna hon lyckades ta av mig:


Letar du efter en superduktig fotograf som tar naturliga, vackra och livfulla bilder i naturliga miljöer? Eller vill du bara njuta av underbara bilder? Eller kanske vill du se några fler av de bilder som Diana tog av mig? Då tycker jag att du ska besöka DianaWestoo.se. Bilderna av mig hittar du här.

Till Diana vill jag bara säga ett stort TACK för att du förevigade Meja-magen och inte minst för de vackra ord du skriver om mig. Jag håller nu mina tummar så hårt att knogarna vitnar att du kan etablera dig som fotograf och leva på den passion som vi båda delar. Och tack, nästa onsdag passar Meja och mig perfekt. Vi kommer gärna.

Kommentarer
Postat av: Diana Westöö

Fina du! :)

Haha, det första du skrivit i omnämnande nr 1 stämmer ju alltför väl "om än något rastlös när det gäller bloggplattform :-)". Två av tre länkar inaktuella ;)



Tack för allt fint du skriver om mig!



Härligt, då ses vi på onsdag!



KRAM



2010-01-27 @ 12:45:41
URL: http://www.dianawestoo.se
Postat av: Mrs. b

Nu var det ett bra tag sedan jag hälsade på. Insåg att jag inte ens gratulerat till fina nytillskotet - stort grattis till en fin Meja! Jag såg bilderna första gången hos Diana. Helt underbara bilder! Så vackra!

2010-02-01 @ 20:28:21
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0