Se vardagen: 1 februari

Februari. Ny månad. Jag ser fram emot att fortsätta njuta av snön, mot promenader i gnistrande vintersol för att sedan dricka te i sällskap med en ny inredningstidning och en yllefilt över benen. Jag ser fram emot gos och bus med Meja och massor av läsläxor tillsammans med Melker. På kvällarna läser jag just nu första boken om Harry Potter för Melker. När vi läst ut den ska vi köpa filmen och kolla på den. Det ser jag fram emot. Jag ser även fram emot att fortsätta laga bra och varierande vardagsmat och träffa goda vänner över en bit mat på helgen. Jag ser fram emot att pyssla. Målet är att ta mig an ett pysselprojekt i veckan - listan är lång och jag tänkte beta av i varje fall några av dem innan vårsolen lockar mer än pyssel inomhus. Och så ser jag fram emot att ta in vårlökar - massor av vårlökar. Vardagslyx och vardagsglädje.

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Nu fick du mig att se februari med lite mer inspirerade ögon - tack! Vad jag blev sugen på vårlökar nu också!

2010-02-01 @ 19:49:50
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Anna

harry potter är så bra,, har läst dem 4-5 gånger ( varje bok ) och även lyssnat, viktor har lyssnat på alla böcker han med och vi har sett filmerna som är bra men inte alls så bra som böckerna =D

2010-02-02 @ 21:54:35
URL: http://moavp.worpdress.com
Postat av: Gabrielsson

Härliga uppdatering som ger inspiration. Vi ser gärna fram emot en "date" någon helg framöver.



Kramar från fam Gabrielsson.

2010-02-02 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0