Klätter-Maja

eller Klätter-Meja i detta fall. Hon föredrar helt klart att krypa fortfarande för det går betydligt fortare än att gå. Men allra helst klättrar hon nog. Hon klättrar överallt. Idag senast var det ryggen på solsängarna av plast på stranden. På plast fäster barfota fötter riktigt bra så det var ingen match att klättra upp på ryggen i nära vertikalt läge.
- Att krypa är roligt och fort går det. Mamma ska snart ladda upp en film så får ni se hur snabb jag är!
- Ha, de här solsängarna är ingen match för mig. Du brorsan, tar du emot mig nu när jag hoppar?
- I'm on top! I'm the queen of the world!
- Tusan också! Mamma, jag sa ju att vi skulle byta blöja. Den är helt full med saltvatten efter att jag smitit ner till havet och badat lite i strandkanten. Du är alldeles för långsam för mig. He, he. Men sätt fart nu då. Hjälp mig! Jag har ju fastnat!
- Snälla mamma, bara en gång till! Jag lovar, jag fixar det den här gången.

Kommentarer
Postat av: EvaMarie

Men Herre Gud vilken söt underbar unge!!!!!!!!!!!

2010-12-02 @ 18:26:37
Postat av: Helen (cbaqke på SR)

Underbara bilder på lilla Meja:)

2010-12-02 @ 20:24:33
Postat av: Anna Lilliehöök

Vilka härliga bilder!! Meja är en liten supergirl!! Njut i värmen, vi har det kallt o kräksjukan härjar!! Kram på er

2010-12-02 @ 22:53:46
Postat av: Camilla Sandén

helt underbara bilder!!! njut o ha det underbart kram

2010-12-03 @ 09:06:47
Postat av: Towe

Vilken harlig sot liten krabat! Glad andra advent! towe.

2010-12-05 @ 12:39:43
URL: http://towe-anders.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh vad söt :)

2010-12-05 @ 19:13:44
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0