Till Anna!

Jag träffad Anna på ICA igår. Hon sa något i stil med "Det var länge sedan du uppdaterade bloggen" varpå jag svarade "Ja, det är så konstigt, det är ca 200 personer inne varje dag och tittar om jag har gjort någon uppdatering men ingen har skrivit något i kommentarsfältet om att de saknar mina inlägg". Ikväll har Anna skrivit att hon saknar mina inlägg så jag väcker väl liv i den här bloggen igen. Och Anna, detta inlägg är till dig! :-)

Shit, vilken underbar sommar vi har haft. En av höjdpunkterna var förstås veckan på Gotland tillsammans med Fredrik och Anna-Carin. Som alltid efter att ha tillbringat tid på den magiska ön drömmer jag mig bort och önskar mig ett eget ställe där. Detta stället, strax söder om Visby, hittade jag igår. Lite över min budget men det var ganska häftigt. Vad tycker du, Fredrik?
Bilder från Hemnet via Mäklarbyrån

Kommentarer
Postat av: A-C

Klart vi saknat dina inlägg, det är lite som ett godnatt när man kollar om det hänt något på din blogg - hoppas du kommer igång igen.



Vilket ställe - Fredrik har ej sett det ännu, men slå till för fanken...jag köper en lott på lunchen.



Många Kramar

2010-08-26 @ 07:38:11
Postat av: Mrs. b

Halloj! Jag har nog mer tänkt att du förmodligen har haft det rätt gott på "sommarlovet" och kommer igen när hösten börjar :-)



Sommarhus på Gotland... Ja tack! :-)

2010-08-26 @ 09:45:17
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag gillar det! Atriumgården är pricken över i:et. Jag tycker också att du ska slå till :)



Jag tycker naturligtvis också att det är skoj att du är igång igen.

2010-08-26 @ 19:05:07
Postat av: marita

Jag har verkligen saknat dina inlägg, men har tänkt att även du behöver väl sommarlov.Kul att du ärpå G igen, ses på lördag.

Kram

2010-08-26 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0