Mors dag


Idag säger jag grattis till min mamma Annetté. Jag vet ingen som är så omtänksam och mån om andra som du, som ger så mycket av sig själv utan att förvänta sig någonting tillbaka. Du, som sätter alla andra i främsta rummet så till den grad att du ofta glömmer bort dig själv. Tack mamma, för att du alltid finns där som någon att luta sig mot när det blåser. Tack för att du tar hand om oss i familjen så bra och fortfarande är kittet som håller oss samman. Det var du som lärde mig innebörden av ordet familj och vilka spår det kan ge om en familj bryts upp. Jag hoppas jag ärvt lite av dina egenskaper och även om jag inte alltid sett värdet av dem (läs under tonårstiden) så vill jag att du ska veta att jag värderar både dem och framförallt dig högt. Jag älskar dig.

Precis som bilden på pappa för några månader sedan valde jag en bild från landet. Det var en solig sommardag 2006då du och Melker myste i gungstolen - ni ser så förnöjsamma ut - både du och Melker. Det är ett kort jag tycker jättemycket om. Ledsen att jag inte hann med att fira dig idag - du vet ju varför- jag lovar att gottgöra dig inom kort. Många grattiskramar från mig till dig. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0