Bra shopping

Idag åkte jag för ovanlighetens skull bil till och från Stockholm med anledning av att vi har haft vår bil inne för service och lagning av en airbag. På vägen hem stannade jag i Skärholmens centrum för att köpa nya jeans till Melker samt en ny vårjacka till mig själv. Shoppingen gick riktigt bra och jag hittade inte bara en jacka till mig själv utan även två jeanskjolar och Melker fick ett par jeans, ett par ljusa sommarbyxor som kan vikas upp och bli piratbyxor, en pikétröja och en skjorta. Med mig hem fick jag också den, i bloggvärlden mycket populära muggen Kavindra Mug formgiven av Lisa Bengtsson i samarbete med Indiska. Ikväll har den invigits och jag kan konstatera att den inte bara är vacker att se på. Den är god att dricka ur också. Jag = Nöjd.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Bra shopping är alltid kul!

2009-04-18 @ 16:29:56
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0