Bubblan v.5 + 2 (2 april)

Ikväll var det nära att jag berättade för Torbjörn. Vi hade en diskussion om huruvida han skulle ta delar av årets löneförhöjning och göra en pensionsavsättning eller inte. Jag ville säga att förutsättningarna för vår privatekonomi kommer se annorlunda ut de kommande två-tre åren och att vi kanske borde väga in föräldrapenningen i beslutet. Men, jag lade band på mig och sa inget. Jag håller fast vid min plan att berätta för din pappa i morgon. Jag har bestämt mig för att köpa en stor vacker bukett fredagsblommor och ge till honom med ett vackert handskrivet kort som berättar den underbara nyheten. Dessutom ska jag laga en av hans favoriträtter - Ceasarsallad. Jag längtar.

PS! Observera att detta inlägg är skrivet 2 april men publicerat först i juli.

Foto: anya w


Kommentarer
Postat av: Dinka

Jag var inne och läste ditt inlägg om det innan idag. Var ju så fint skrivet att jag var tvungen och visa det för sambon.Lycka till med eran bubbla. Tiden rullar på snabbt och snart har ni med eran bebis.



KRAM!

2009-07-04 @ 19:09:29
URL: http://dinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0