Bubblan v.18 + 1

Stort tack för alla gulliga grattishälsningar. Ni är bäst!

Behöver jag säga att vi är överlyckliga? Det här är förstås också förklaringen till varför det har varit så lite aktivitet på bloggen sedan Florida-resan. Jag har sovit på min vanliga bloggtid. Jag har mått jättebra hela tiden, med undantag för en fem-sex mornar de första veckorna då jag mådde lite illa. Istället har jag varit komatrött - precis som förra gången det begav sig. Nu är vi snart halvvägs genom graviditetet - jag går in i vecka 19 idag. Enligt mina egna beräkningar har vi en BF den 2 december men vi får se om barnmorskan ändrar datumet när vi har varit på ultraljudet om drygt en vecka. Mitt eget namn på magen/bebisen är Bubblan så vi håller fast vi det tills vi vet med säkerhet vad som finns där

Jag har spradiskt skrivit graviditetsdagbok sedan jag förstod att jag med stor sannolikhet var gravid och kommer med jämna mellanrum publicera dessa dagboksinlägg retroaktivt under den nya kategorin Bubblan/Graviddagbok. Hoppas ni vill följa med under resans gång.

Eftersom jag vägrar publicera inlägg utan bilder och vi själva inte har några graviditetsbilder varken på mig eller i form av ultraljudsbilder så får det bli vackra bebisporträtt från Flickr istället.

 stylish.loolita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0