Bubblan v. 5 + 3 (3 april)

Nu vet din pappa. När jag sträckte fram den enorma buketten med tulpaner och påskliljor i eftermiddags när jag kom hem frågade han om det var något speciellt. Jag vågade inte titta honom i ögonen utan sa bara "Läs kortet". Det kändes som en evighet innan han öppnat kuvertet och läst de få rader som stod: "Om allt går bra så kommer vi tre blir fyra i december. Jag är världens lyckligaste. Tack. Jag älskar dig. B" Han tog god tid på sig innan ansiktet sprack upp i ett stort leende: "Är det sant?" Då kom tårarna och jag kastade mig i hans famn. PS! Observera att detta inlägg är skrivet 3 april men publicerat först i juli.


Foto: Mirka

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hihi! Jag fattar inte att du lyckades hålla dig från att berätta. Själv hade jag planerat att berätta på ett kul sätt efter några dagar men kunde inte hålla mig från att berätta på en gång. :)

2009-07-06 @ 13:18:12
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Jannice

underbart...

2009-07-09 @ 20:13:52
URL: http://jajasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0