Tunga dagar


Vi har några tunga dagar just nu. I torsdags var Melker och jag på begravning i Nyköping. Det är min (ingifta) farbror som på juldagen lämnade oss på tok för många år i förtid. Det  var cancern som tog honom förstås. Begravningen hölls i ett enkelt och vitkalkat kapell. Cermonin var mycket vacker och stämningsfull. Bengt, du fattas oss! I övrigt går våra tankar till den närmaste familjen, vi känner med er!

Hur det än är så går livet vidare och här hemma har vi just nu sjukstuga. Lilleman är frisk som väl är, men Tobbe och jag är rejält risiga och har knappt lämnat sängen under dagen. Konstant hosta, ont i kroppen och snuva. Gulliga grannar tar hand om Melker och ser till att han har det bra. Allvarligt talat vet jag inte vad vi skulle göra utan dem. Godare vänner finns inte. Tack!

Kommentarer
Postat av: || p e r l a n

Hej hopp hallå,

Kikar in och läser ikapp! :)

Hoppas allt e på topp trots begravning och tråkigheter & du har en sanslöst skönt helg! :)

kram

2009-01-17 @ 18:32:50
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Vera med flera

Usch vad jobbigt för er! Hoppas det snart känns lite lättare när vi går mot ljusare tider!



Ha en härlig lördagskväll.



Kram Vera

2009-01-17 @ 19:35:59
URL: http://www.veramedflera.se
Postat av: marita

Stackars er!!! Krya på er.

Kram

2009-01-17 @ 20:57:35
Postat av: HUSnrNIO

Krya på er!

2009-01-18 @ 13:06:26
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: lotta d

hej kära kusin bodil tack för att du o melker var på pappas begravning det var en bra bid du har tagit hoppas att vi träffas snart när vi är glada nu måste livet gå vidare jag är oxå däckad krya på er kram lotta

2009-01-18 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0