Tobbe kommer antagligen sucka högt...


...men ett fynd är ett fynd. Bästa Frida tipsade igår att designklassikern Mini Block Lamp, design Harri Koskinen för Design House Stockholm, går att fynda till 50% på NK.  Jag håller förstås med älsklingen om att vi borde lägga undan lite pengar för att kunna shoppa lite extra under vår förestående USA-resa (jag hoppas bl a kunna komma hem med lite ny kamerautrustning) men denna lampa har funnits på min önskelista länge och detta var ett tillfälle som jag inte fick missa. Det blev ingen röd textilsladd men det gör inget.

Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Åh vilket härligt fynd!

Kram Sandra

2009-01-08 @ 19:10:14
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0