H&M Home

Det vore väl nästa tjänstefel att ha en inredningsblogg och inte rapportera om årets kanske största händelse inom inredningsvärlden - H&Ms nya satsning - H&M Home. De första reaktionerna från bloggvärlden som jag läste var ganska ljumna, men det verkar ändå vara många som gillar vad de ser och jag själv tillhör den senare gruppen. Det är speciellt den grafiska linjen som faller mig i smaken. Allt kommer naturligtvis inte få flytta hem till oss men några klick, klick blev det allt idag. Ovanstående saker (bortsett från tvättsäcken) samt två avlånga innerkuddar levereras till den lokala Konsum-butiken under nästa vecka. En rapport om första intrycket utlovas vid leverans.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att läsa vad andra tyckte om Hm home, själv var jag nog en av de lite mer ljummna... :P Men det var nog mycket pga att i alla fall jag hade rätt höga förväntningar. Nja, kanske inte på kvalite och så men lite roligare mönster och färger kanske. Men den avlånga kudden med "staden" som du visar är riktig snygg! :)

Hoppas i alla fall att du blir nöjd!



Hoppas du haft en trevlig helg!

Kram //Johanna

2009-02-22 @ 23:27:03
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0