En kärleksförklaring

Grattis älskade pappa på 60-årsdagen! Hoppas du har och har haft det underbart i Thailand tillsammans med goda vänner.

Jag vill att du ska veta att jag tycker du är en fantastisk pappa. Jag blir glad och stolt när jag får höra att jag är lik dig. Jag hoppas att jag ses som en lika varm, glad och generös person som du. Tack för att du alltid hjälper till när vi ber om det och för att du och mamma alltid litat på mig och ställt er bakom mig till 100 procent. Jag vill att du ska veta att du är den enda pappan jag någonsin önskat mig. Jag hade aldrig velat att det skulle vara någon annan än du. Lova att du är rädd om dig så jag och Melker får behålla dig i minst 30 år till.

Bilden valde jag ut för att jag vet att det är där du trivs bäst. I Sörmland, på landet, framför snurran i båten, med ett par fiskespön bredvid dig, ett par rejäla aborrar på botten av båten och en stor svampkorg fylld med skogens guld i fören. Jag lade in lite löv i höstens färger för jag vet du trivs som bäst på landet under sensommaren och tidig höst. Den här bilden är du för mig. Du ser så lugn och tillfreds ut. En fin bild tycker jag. Pappa, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh vad vackert skrivet,(tårarna rinner) Stort Grattis till dig pappa Bosse.

Kram Marita

2009-02-14 @ 11:07:04
Postat av: Eva.Å.

Det var bland det finaste jag har läst faktiskt,tårarna började rinna och jag är övertygad om att pappa Bosse är väldigt stolt över sin dotter.

Stooor kram till dig Bosse på 60 års dagen//Eva.Å

2009-02-16 @ 13:46:27
Postat av: Pappa Bosse

Bodil älskade dotter jag rodnar ända ner till tårna,

ingen kan skriva så vackra ord som du.

Tack från rörd och mycket stolt pappa.

2009-02-18 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0