Pebbles

En eftermiddag när vi var på Gotland förhandlade jag till mig lite egentid i Visby. Det finns ju en hel lång rad med trevliga inredningsbutiker att besöka, bl a Atterdag 5,  Kustnära, Bertholdsson & Holm, Gotländsk Form, Yllet, Akantus, Kränku och G.A.D. I den sistnämnda butiken hittade jag ett helt fång med de små illsöta Pebbles vaserna från Lindform som jag trånat efter enda sedan jag såg det här inlägget hos Linda. Efter lite vånda valde jag att köpa tre vaser i olika färg, form och storlek som jag tycker gifter sig fint ihop. Me like. A lot.




Kommentarer
Postat av: Pia

Naturligt snygga precis i min smak.

2009-08-13 @ 20:35:30
URL: http://vitahuset.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Men vad lustigt! Precis där stod jag också en evighet innan jag kunde bestämma mig! Tack återigen för hjälpen med armbandet från Atterdag! Kram Ulrika

2009-08-14 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0