Fina presenter

Hela lördagen hade jag kalas tillsammans med föräldrar och goda vänner. Jag fick många jättefina presenter helt i min smak. Här är några av dem:

Halsband Neapel från Miss Dee
Casio Exilim EX-Z9SR Silver
Body lotion XX från Mexx
Hög Gracilis-cylinder från Cult Design
Torkhanddukar purnukka av Erja Hirvi från Marimekko

Dessutom fick jag bl a fina nya handdukar och ett stort monetärt bidrag. Pengarna sparar jag till vår förestående resa till Florida i januari/februari då kameraväskan ska uppdateras med en blixt och något objektiv. Stort tack till nära och kära för jättefina gåvor.

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Grattis i efterskott! Vilka fina presenter du har fått. Kram Sandra

2008-09-29 @ 21:59:14
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Mrs. b

Finfina presenter du fått! Grattis (igen) i efterskott!

2008-10-01 @ 22:10:21
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0