Ny barnklädesbutik: Busfröt

Ibland händer det de mest oväntade saker. För några veckor sedan fick jag ett mail från en av mina dittills okända bloggläsare. När Kajsa med familj flyttade till Trosa för ungefär ett halvår sedan googlade hon på Trosa och hittade till min blogg. Nu har Kajsa öppnat en barnklädesbutik och med anledning av detta fick jag en förfrågan om jag hade lust att samla några Trosa-mammor och hälsa på i butiken och tycka till om sortiment och dyligt över en bit mat. Självklart tänkte jag och samlade ihop fyra vänner för att i torsdags kväll cykla ned till Busfröt som butiken heter. Kajsa visar sig som väntat vara en jättemysig tjej. Till smaker av sparrissoppa, kräftstjärtar och vitt vin diskuterade vi sortimentet, butiken, köpvanor, ålderskullar, skyltning mm. Vi hade en jättetrevlig kväll och för er som har vägarna förbi Trosa ibland kan jag varmt rekommendera ett besök. Inte nog med att Kajsa är en ytterst sympatisk person utan också för att kläderna (från bl a Småfolk och Snoff Design) och de andra prylarna i butiken är jättehärliga och håller hög kvalitet. Själv passade jag på att köpa lite födelsedagspresenter till min brorson som snart fyller ett. Melker fick inget denna gång, men det blir nog snart ett besök i butiken igen. Och till Kajsa vill jag bara önska ett stort lycka till. You go girl!

Kommentarer
Postat av: Vera med flera

Nu kommenterar jag hejvilt här :)

Vilken mysig butik, måste snart åka till Trosa tror jag, det var massor med år sedan jag var där!



Kram Vera

2008-08-22 @ 00:41:42
URL: http://veramedflera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0