Plan D!

image302
Eget kollage med produktbild från Nokia

Ikväll har vi ägnat oss en del åt våra mobiltelefoner. Jag har äntligen tagit mig i kragen och flyttat över alla mina kontakter och kalendernoteringar i den privata mobilen till jobbmobilen och Torbjörn har ordnat så att han med sin mobiltelefon E90 Communicator kan surfa via vårt trådlösa nätverk. Det känns verkligen tryggt att jag kan fortsätta att blogga och framför allt fortsätta att läsa alla era fina bloggar även om hushållets tre datorer (dvs Plan A-C) skulle få för sig att lägga ned samtidigt. Tack för det, Nokia (som tillverkar telefonen) och Trosa kommun (Tobbes arbetsgivare som tillhandahåller telefonen)!

Kommentarer
Postat av: Maxana

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-03 @ 14:24:33
URL: http://maxana.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0