Mamma-dotter-helg

Imorgon har jag tagit ledigt för att förlänga helgen något. Mamma och jag ska nämligen ha en mamma-dotter-helg. Det ska bli jättemysigt. Tidigt i morgon bitti hoppar vi in i mammas lilla shoppingbil och drar till Ullared för shopping i två dagar. Vi förväntar oss galet mycket folk men vi har gott om tid på oss och jag känner ingen stress för jag är egentligen inte ute efter något speciellt. På lördag åker vi hem och hämtar upp pappa och åker hem till oss i Trosa. Min förhoppning är att Tobbe står redo med en god middag när vi kommer hem. Helgen avslutas med ett besök på Statshotellet i Trosa där jag bokat helkroppsmassage till mamma och mig med jacuzzi och bastu på söndag förmiddag. Det är jag verkligen värld efter en höst med otroligt mycket jobb...Två veckor kvar till jullov... men först Ullared...

Kommentarer
Postat av: Karin/Theas rum

Hoppas ni får några mysiga dagar.

2008-12-05 @ 06:44:26
URL: http://theasrum.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Nu har du chansen att vinna ett exklusivt smycke med ett rent och enkelt formspråk som förmedlar en speciell känsla. Av smyckesformgivaren/silvesmeden eva e eriksson. Titta in på min blogg.

2008-12-05 @ 21:47:30
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: Johanna.B

Jag har en utmaning till dig!



Kram

/Johanna

Postat av: mamma Annetté

Helgen har varit perfekt. Vill göra om det snart.Kan rekomendera det till alla som vill ha en skön avkopling. Hälsa till alla pojkarna. Mormor

2008-12-12 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0