Utmärkelse


Ibland är det extra roligt att blogga. Idag är en sådan dag. Extra roligt blir det när människor, både kända och okända, tar sig tid att tala om att de uppskattar det jag gör inom ramen för bloggen.

De senaste dagarna har jag fått flera kommentarer som värmt lite extra i hjärteroten och idag förärar Jenny mig med en fin utmärkelse och en smickrande motivering: "Underbart och inspirerande bilder. Kolla deras renovering av pojkens Melkers rum, hon har målat om väggen och använt ett motiv av Playsams frimärke. Jättefint!" Tack snälla du! Och till alla er andra vill jag även ge Jenny mina varmaste rekommendationer. Deras kök (och allting annat också för den delen) är bara så vackert och genomtänkt in i minsta detalj.

Meningen är nu att jag ska välja ut sju bloggar som inspirerar mig men det är ju i det närmaste ett omöjligt uppdrag. Det finns så många duktiga bloggare och fotografer därute som inspirerar på olika sätt och på olika dagar. Utmärkelsen har ju dessutom figurerat i bloggsfären ett tag nu så de flesta favoriter har nog redan belönats med både en, två och tre utmärkelser. Men här kommer i varje fall några bloggar, utan inbördes ordning, som jag verkligen skulle sörja om de lades ner:

Anne/Anness - Sååååå begåvad! Anne får tapetsera hela mitt hem med sina alster - när hon vill!
Benita/ChezLarsson - Söker du inspiration om pyssel och förvaring? Då hittar du rätt här. Personlig inredning när den är som bäst.
Diana - Stilsäker tjej med stark integritet, god smak, sund livsinställning och som dessutom tar underbara foton - om än något rastlös när det gäller bloggplattform :-)
Frida/Husmusen  - Kort och gott: Först, störst och bäst.
Hildur/Fixa&Dona - Färgglatt, stilsäkert och personligt. Tänk om jag hade en tredjedel av Hildurs energi. Då skulle det bli mycket gjort här hemma.
Isabelle/IsaForm - Också såååå begåvad. Fina illustrationer blandat med en stor portion humor och självironi. Jag skrattar högt och igenkännande.
Petra/PetrifiedinPink - En ny favorit som snart öppnar egen webshop med egen design. Ser mycket lovande ut. Underbara foton dessutom.


Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Ett stooort tack för dina snälla ord! Jag uppskattar dom verkligen. Kram på dig!!!

Postat av: Diana

Vilka härliga motiveringar!

Jättetack för min! :)

2008-08-26 @ 10:39:35
URL: http://dianajonsson.blogspot.com
Postat av: Benita

Men hoppsan! Tack så jättemycket, vad gulligt av dig!

2008-08-26 @ 22:34:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Petra

Här kommer ett väldigt sent tack... visste inte att jag fått denna fina utmärkelse av dig, kanske har din kommentar kommit bort, det har hänt mig förr...? Satte nästan i halsen när jag läste igenom din blogg (kom hit genom din sons rum, så fint!) och hittade mitt namn där bland alla mina egna bloggfavoriter. Tusen tack för den fina motiveringen, jag känner mig enormt hedrad och hoppas jag kan leva upp till förväntningarna. Kul också att jag hittade hit, jag återkommer gärna!

2008-09-02 @ 20:39:17
URL: http://petrifiedinpink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0