Formex: Celebrating Traditions

Idag har form- och designmässan Formex öppnat i Stockholm. Temat för denna gång är "Celebrating traditions" och visst har vi sett denna trend komma med bl a kurbitzmålning, korsstygn på såväl textilier som tapeter, hantverk mm. Jag hade gärna varit där för att spana in alla nyheter. Men eftersom Formex inte har öppet för allmänheten får jag istället njuta av fina och inspirerande pressbilder. Men om någon skulle vilja bjuda med mig någon gång ställer jag naturligtvis upp...


Pressbild från Formex

Kommentarer
Postat av: Janne

Hej & hå

Påminn oss i vår så fixar vi detta! Kram Lena & PIP

2008-08-29 @ 09:02:37
Postat av: Anonym

Du får gärna åka med mig också....nästa gång är i januari.

Kram Kajsa på Busfröt i Trosa

2008-08-29 @ 15:48:53
Postat av: Bodil

Men hej raringar. Vad gulliga ni är! Jag åker gärna i vår. Kram, kram.

2008-08-31 @ 21:53:54
URL: http://gladjeamnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0