Tisdagstema: Sverige idag - ute

image239
Gårdagens tisdagstema var Sverige idag - ute. Jag fuskar lite och publicerar en dagsfärsk bild istället. Efter att ha tillbringat natten hos goda vänner i Stockholm blev jag smått förvånad när jag idag strax efter lunch (jag har jobbat hemifrån sjuksängen i eftermiddag) klev av tåget och hittade bilen begraven under tre decemeter snö! Solen har lyst hela dagen från en klarblå himmel och hela landskapet är inbäddat i vacker snöskrud. Sverige är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Perlan

oj vad många det är som har riktigt mycket med snö! När jagkikar ut genom mitt fönster här på jobbet så ser jag bara gröna gräsmattor än så länge! Men det gör inget, för jag är inte så förtjust i vintern! :)
kram

2007-11-15 @ 11:39:30
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Sandra

Vilket vackert vintrigt kort du tagit!

2007-11-15 @ 15:56:36
URL: http://www.tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0