Jag har blivit utmanad...

... av Tina att visa bilder på mitt kylskåp. Här kommer den nakna sanningen. Det sitter för tillfället inget på kylskåpsdörren. Ibland kan det sitta en magnet med en rabattcheck från ICA men oftast ser det ut precis så här. Jag skickar utmaningen vidare till Tvillingmamma, Mina rum och Lusthuset.
image90
På bilden ser ni också vårt Kvänumkök i vitt och bok från 88, de brunbetsade fönstren à la 70-tal, vårt plastgolv som ska ge skenet av klinckers samt vår tapet med blåbär och lingon. Detta ska vi alltså stå ut med i ytterligare ett år. Pust. Nåväl, den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: tina

Kul att du antog utmaningen!!! Tycker det ser fint ut!!! Sådär är det ju att vänta ....vi ...har bestämt oss för att lägga badrumsrenoveringar lite på hyllan..och man står ut för man vet att en vacker dag då...DÅ ska det bli som man vill ha det :) Ha det jättebra!!
Kram

2007-06-17 @ 20:44:47
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Ditt kuuylslåp ser ut som mitt, helt tomt på utsidan. (men en massa gott på insidan, i alla fall ibland.) :-)

2007-06-18 @ 08:18:31
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är så befriande att se att andra inte alltid har det allra senaste gällande inredning hemma. Ibland känns det som att det bara är i mitt hem det behöver renoveras! Om det är tillnån tröst så måste jag måste vänta ett år på att ens få börja bygga huset, du kan skatta dig lycklig att du har det i alla fall och ett riktigt kök. =)

2007-06-24 @ 22:50:27
URL: http://www.mittlillabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0